Contact

De meest gestelde vragen zijn hieronder terug te vinden. Zit de juiste vraag er niet tussen? Vul dan het formulier hiernaast in of bel ons. 

 

1 Equismart
1.1 Hoe plaats ik een bestelling bij Equismart?

Voeg het product naar keuze toe aan je winkelwagen, dan wijst de procedure zich vanzelf. Eventuele kortingscodes kunt u zowel in de winkelwagen als later in het proces invullen. Loop je vast of heb je vragen, neem dan contact op met 0610883383.

1.2 Moet ik een account aanmaken?
Een account aanmaken is niet verplicht, maar kan handig zijn omdat je bij de volgende bestelling niet opnieuw je adresgegevens moet invullen. Daarnaast kun je producten toevoegen aan je verlanglijstje als je een account hebt aangemaakt.
1.3 Ik wil de producten graag in het echt bekijken, kan dat?

Je kunt een afspraak maken om bij ons de producten te bekijken en eventueel passen. Wij zijn gevestigd in Westerhoven en ons magazijn is in Bergeijk. Afhankelijk van wat je zoekt spreken we op een van deze locaties af.

Ook zijn wij te vinden op verschillende evenementen in binnen- en buitenland waar je ons kunt bezoeken.

1.4 Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Log in op je account en ga naar mijn bestellingen, daar kan de bestelling worden aangepast. Uiteraard kun je altijd even bellen of mailen, dan lossen wij het voor je op.
1.5 Mijn vraag staat hier niet tussen, hoe neem ik contact op?

Er zijn verschillende manieren op contact met ons op te nemen.

Het snelste is bellen of appen: 06-10883383.

Daarnaast is het mogelijk om een mail te sturen naar [email protected]

Via het contactformulier op de webshop of je eigen account kan je een vraag stellen over je bestelling ("mijn tickets").

Maar ook een messenger bericht via FB (Dominick en/of Equismart) of Instagram (dominick_equismart) wordt door ons z.s.m. beantwoord.

 

2 Producten
2.1 Krijg ik korting wanneer ik meerdere dekens bestel?
Wanneer je grotere aantallen dekens bestelt, is het mogelijk een staffelkorting te ontvangen. Neem dan contact op om je wensen kenbaar te maken en de mogelijkheden te bespreken.
2.2 Kan ik ook artikelen bestellen die niet in de webshop staan?

Nog niet alle artikelen die wij aanbieden worden op dit moment vermeld in de webshop. Zoek je een product van een merk dat wij verkopen, dat je hebt gezien bij een evenement of ben je op zoek naar iets bijzonders? Neem dan even contact met ons op.

2.3 Welke maat Dominick deken heb ik nodig?

Onze maten gaan van XS - XXL. Waarbij de L is voor een paard van 1.65-1.70 afhankelijk van de bouw. Een uitgebreidere maattabel volgt nog.

2.4 Welke maat heb ik nodig van Noble Outfitters?

Binnenkort wordt een overzicht vermeld van de maatvoering van Noble. Als je twijfelt, neem dan even contact op.

3 Betalen
3.1 Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Er zijn diverse betalingsmogelijkheden. De meest gebruikte is iDeal, maar per overschrijving of creditcard is ook mogelijk. Voor de verwerking van de betalingen werken wij met samen met Mollie. Van hen krijgen wij een bevestiging wanneer de betaling is gedaan, zodat we de zending klaar kunnen maken.

Wil je een bestelling op komen halen, dan is het ook mogelijk om contact of per PIN te betalen. Kies dan bij bestellen voor "overmaken" zodat de bestelling afgerond kan worden zonder betaling vooraf.

3.2 Is betalen op de site veilig?

Uiteraard hebben wij de juiste beveiligingsmaatregelen getroffen voor betalingen. Wij werken samen met Mollie. Dit bedrijf is gespecialiseerd in betalingsverkeer voor webshops wat de garantie geeft op veilige betalingsverkeer.

3.3 Ik heb geen betalingsbevestiging/orderbevestiging ontvangen?

Per mail wordt de bestelling bevestigd. Mocht je geen mail hebben ontvangen, check dan even je SPAM box. Wellicht is de mail daarin terecht gekomen. Kun je de mail echt niet vinden en twijfel je of je bestelling goed is doorgekomen? Neem dan even contact op.

3.4 Hoe kan ik een kortings- of tegoedbon inleveren?

In de winkelwagen of bij controle van je bestelling kun je een kortingscode invullen. Let op; dit is hoofdlettergevoelig.

3.5 Hoe lang is mijn tegoedbon geldig?

Op de bon staat aangegeven tot wanneer de tegoedbon geldig is.

4 Levering en retour
4.1 Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Wij versturen je bestelling normaal gesproken binnen twee werkdagen met DHL.

DHL komt in principe 3x in de week bij ons zendingen ophalen; op maandag, woensdag en vrijdag.

Heb je echter een spoedbestelling? Neem dan even contact met ons op. Dan plannen we een extra afhaling in.

4.2 Wat betaal ik aan verzendkosten?

Bestellingen boven de € 100 worden kosteloos verzonden. Daaronder betaal je € 7,50 aan bijdrage in order- en verzendkosten. Het is ook mogelijk om je bestelling in Westerhoven op te halen.

4.3 Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?
4.4 Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

Geen probleem. In de bestelprocedure is een optie om een ander afleveradres op te geven.

Dit kun je eventueel ook instellen in je account.
4.5 Ik heb een beschadigd/verkeerd artikel ontvangen, wat nu?
Is er iets mis gegaan met je bestelling? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat we dit op kunnen lossen.
4.6 Wat is de zichttermijn/bedenktijd?

Deze termijn bedraagt 2 weken. Zorg dat je binnen deze termijn contact met ons opneemt om recht te hebben op retournering.

4.7 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je een verkeerde maat of kleur hebt ontvangen/besteld, neem dan even contact met ons op. Dit kan telefonisch, per mail of via je account. Wij zorgen dat je dan z.s.m. het juiste product ontvangt.

Een product wat retour gestuurd moet worden kan naar vrije keuze aangeboden worden bij de verschillende verzendpartijen, denk aan PostNL, DHL, DPD e.d. De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.

Wanneer wij een fout hebben gemaakt in de verzending, dan nemen wij uiteraard deze kosten voor onze rekening. Neem hiervoor dan ook even contact met ons op zodat wij een retourbon kunnen aanmaken.  

4.8 Wat betaal ik aan retourkosten?

Wat je aan retourkosten betaalt hangt een beetje af van de gekozen partij en gewicht van de zending. Je moet normaal gesproken rekenen op een bedrag tussen de 5 en 10 euro.

4.9 Kunnen artikelen uit de outlet ook geretourneerd worden?
5 Dominick Rental
5.1 Wanneer is huren voor mij interessant?

Heb je een jong paard wat nog flink in de groei is, heb je van iemand een paard in training die een goede deken moet hebben of wil je eens een Dominick deken uitproberen? Dan is het interessant om een deken te huren.

5.2 Wat is de minimale huurperiode?

Een deken moet minimaal voor 5 maanden gehuurd worden.

5.3 Zijn er nog bijkomende kosten?

Bij bestellingen onder de € 100 worden € 7,50 in rekening gebracht. Dit is een bijdrage in de order- en verzendkosten die wij maken. Ook bij verlenging zijn deze kosten van toepassing. Daarnaast is het mogelijk een verzekering af te sluiten om onverwachte hoge reparatiekosten te voorkomen. Deze verzekering kost eenmalig € 10.

5.4 Kan ik de deken tussentijds (laten) wassen?
Het is mogelijk om de deken door ons te laten wassen. Plaats dan een bestelling onder "Dominick Rental", stuur de deken naar ons op, wij wassen en herstellen eventueel de deken en je betaalt alleen de verzendkosten. Dekens mogen absoluut niet zelf met een hoge druk reiniger gereinigd worden. Dit is slecht voor de structuur van de deken en eventuele schade hierdoor zal in rekening worden gebracht bij de huurder.
5.5 Wanneer moet ik de deken terugsturen na de huurperiode?
Als de huurperiode bijna voorbij is, dan ontvang je een week van te voren van ons een berichtje. De deken dient dan binnen 2 weken bij ons afgeleverd te worden. Bewaar goed het verzendbewijs. Je bent zelf echter ook verantwoordelijk voor het bijhouden van de einddatum.
5.6 Wat als ik de deken na de huurperiode nog nodig heb?

Mocht je de deken langere tijd nodig hebben, dan is het mogelijk om extra maanden te huren. Hiervoor kan een bestelling geplaatst worden. Hiervoor worden € 7,50 orderkosten in rekening gebracht. Ook is het mogelijk om de deken alsnog aan te schaffen. Als richtlijn kan het volgende gehanteerd worden: verkoopprijs x 125% -/- betaalde huur.

Neem contact op
* Verplichte velden